Kiemelt ajánlatok, hírek, akciók

Ügyfélfogadási rend változás 2021. április 26-tól

Tisztelt Ügyfeleink!

A COVID-19 fertőzések számának az utóbbi napokban bekövetkező jelentős csökkenése lehetővé teszi, hogy egyszerüsítsünk az ügyfélfogadási rendünkön. 

A koronavírus járvány továbbterjedésének megakadályozása, lassítása, az egészség megőrzése azonban továbbra is mindannyiunk feladata. Mindezek érdekében cégünk egy éve bevezetett intézkedései egy részét továbbra is fenntartja, melyeket összefoglaltunk, s a "Bővebben" feliratra kattinta olvashat el. Kérjük, mivel számos fontos információt tartalmaz, mindenképpen olvassák el.

  • Kollégáink a lehetőségekhez mérten munkájukat részben továbbra is otthon végzik, irodánk azonban már folyamatosan nyitva tart. Új munka leadása azonban továbbra is előzetes telefonos munkalapfelvétel után lehetséges, de a munkalap felvétele után munkaidőben már bármikor - előzetes időpont foglalás nélkül - átadhatja készülékét. Elkészült munkák átvételéhez szintén már nem kell előzetesen időpontot foglalni. Mindezekre munkanapokon 9:30 és 17:00 óra között van lehetőség.
  • Új munka leadása előtt a telefonos beszélgetés során kollégánk felveszi a munkalapot, mely során meg kell adnia nevét (mint átadó), amennyiben a számla az Ön nevére szól a címét, ha cégre kéri a számlát a cég nevét, címét, adószámát, az Ön telefonszámát, valamint e-mail címét, továbbá a leadandó készülék/eszköz típusát, sorozatszámát, átadandó egyéb kellékeket (pl. tápegység, eredeti doboz, notebook táska stb.), valamint a hibajelenséget. 
    • esettől függően kollégánk egyéb kérdést tehet fel, 
    • Ön ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségek képest kimerítően válaszolni,
    • megérkezésekor a munka és a munkalap átadása a lehető legrövidebb időt kell, hogy igénybe vegye, kérdéseket lehetőség szerint ekkor már ne tegyen fel, de távozása után telefonon erre továbbra is van lehetősége.
    • megérkezése előtt a munkalap kinyomtatásra kerül,
  • Az Önök és a munkatársaink egészségének fokozott megőrzése érdekénben Ügyfeleinket az Ormay udvari iroda zárt légterén belül továbbra sem tudjuk fogadni. A javításra vagy adatmentésre hozott eszközök leadását, az elkészült munkák átvételét ablakon keresztül tudjuk biztosítani. Mindez - mivel erre az ügyféltér kialakításakor nem voltunk, nem lehettünk felkészülve, - számos kényelmetlenséggel jár, melyekért megértésüket kérjük. 
  • Az cégünk telephelyén átadás ideje alatt a szájat és orrot eltakaró maszk viselése kötelező!

Fenti intézkedéseket az Önök és kollégáink egészégének megőrzése, a munka zavartalansága érdekében kellett meghoznunk, melyekért ezúton is köszönjük megértésüket!

Kívánunk Önöknek, hozzátartozóinak, munkatársainak jó egészséget!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2021.04.26. | Vissza |