Kiemelt ajánlatok, hírek, akciók

Változások a nyitva tartásban

Tisztelt Ügyfeleink!

A COVID-19 fertőzés továbbterjedése miatt a kereskedelmi tevékenységet végzőkre korábban meghozott nyitvatartási korlátozás 2020. május 18-tól Budapest területén is feloldásra kerül. Ennek megfelelően cégünk is visszaáll a korábban megszokott 9:30-17:30-ig tartó nyitvatartásra.

Minden korábban meghozott korlátozó intézkedésünk, mely az Önök kolégáink egészségét hivatottak védeni, valamit a vírus továbbterjedését ígyekeznek meggátolni, érvényben marad. Ennek megfelelően továbbra is csak előzetes bejelentkezés után tudjuk Önöket fogadni, valamint az iroda területére a továbbiakban sem tudjuk Önöket beengedni.

Ezúton köszönjük meg megértésüket valamint pozitív visszajelzésüket melyet az elmúlt több mint egy hónapban kaptunk ezen korlátozásokkal kapcsolatban. Az érvényben lévő korltozásokról március 28-án megjelent cikkünkben vagy ide kattintva olvashatnak bővebben. Kérjük továbbra is, hogy indulás előtt tájékozódjanak vezetékes telefonszámainkon: +36 (1) 455-5080 vagy +36 (1) 455-5081.

Tisztelettel:

APOSTOL Informatika Kft.

| 2020.05.17. | Bővebben |

Nyitva tartás változás - korlátozások

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány továbbterjedésének megakadályozása, lassítása mindannyiunk feladata. Magyarországon 2020. március 27-től kijárási korlátozás lépett életbe, melyből a teljesség igénye nélkül kiragadnánk két pontot:

  • Mindenki köteles más emberekkel a szociális érintkezést – a közös háztartásban élők kivételével – a lehető legkisebb mértékűre korlátozni, és a másik embertől lehetőség szerint legalább 1,5 méter távolságot tartani. 
  • A lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyására az e rendeletben meghatározott alapos indokkal kerülhet sor.

Mivel cégünk olyan szolgáltatásokat nyújt, mely egyes esetekben a mindennapi élet (pl. távmunka) elengedhetetlen feltétele lehet, szervizünk illetve adatmentés tevékenységünk a továbbiakban is folyamatos. 

A fentiek szellemiségét is figyelembevéve, valamint a vírus terjedését a magunk módján megakadályozandó a már korábban bevezetett intézkedések mellett 2020. március 29-től az alábbi változásokat vezetjük be:

  • Kollégáink a lehetőségekhez mérten munkájukat otthon végzik, irodánk ügyeleti jelleggel tart nyitva, ahol kizárólag egyetlen kollégánk tartózkodik. Az előzetes, bejelentkezés nélküli nyitva tartás megszűnik! Ügyfeleinket csak előzetes, telefonos egyeztetés alapján van módunk fogadni (munka leadása/elkészült munka átvétele), a korábban kihírdetett kormányrendelet értelmében munkanapokon 9:30 és 15 óra között.
  • Előzetes bejelentkezés során csak adott napra tudunk átvételi/leadási lehetőséget biztosítani, következő napi időpontra nem. 
  • A telefonos egyeztetés során az alábbiakra kerül sor:
    • Amennyiben elkészült munkát vesz át:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni az elkészült munkáért (15 perces időintervallum megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • amennyiben van fizetendő díj, elkérjük Öntől a számlázási nevet címet, pontosan megadjuk a fizetendő összeget,
      • a kontaktus rövidítése érdekében kérjük a fizetendő összeget, amennyiben lehetősége van rá, kérjük előre pontosan készítse ki (bankkártyás fizetésre jelenleg sajnos nincs lehetőség),
      • a számlát még az Ön megérkezése előtt elkészítjük,
      • ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségekhez képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezésekor a fizetendő összeg átadása után (amennyiben van) Ön megkapja az átadandó munkát, a helyszínen kérdést már nem tehet fel, az átadott munkát nem ellenőrizheti, azt nem tudjuk Önnek személyesen megmutatni (mindezekért megértésüket kérjük),
      • az átadott munkára természetesen a garanciát a már megszokott módon vállaljuk, amennyiben egyéb kérdése merülne fel azt távozása után telefonon természetesen felteheti.
    • Amennyiben új munka (notebook szerviz/adatmentés stb.) leadást kezdeményezi:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni átadni a munkát (15 perces időablak megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • a telefonos beszélgetés során felveszi a munkalapot, mely során meg kell adnia nevét (mint átadó), amennyiben a számla az Ön nevére szól a címét, ha cégre kéri a számlát a cég nevét, címét, adószámát, az Ön telefonszámát valamint e-mail címét, továbbá a leadandó készülék/eszköz típusát, sorozatszámát, átadandó egyéb kellékeket (pl. tápegység, eredeti doboz, notebook táska stb.), valamint a hibajelenséget,
      • esettől függően kollégánk egyéb kérdést tehet fel, 
      • Ön ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségek képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezése előtt a munkalap kinyomtatásra kerül,
      • megérkezésekor a munka és a munkalap átadása a lehető legrövidebb időt kell, hogy igénybe vegye, kérdéseket ekkor nem tehet fel, de távozása után telefonon erre továbbra is van lehetősége.
  • Amennyiben az egyeztetett időpontra nem tudna megérkezni, elkészült munka esetén és átadandó munka esetén új időpont egyeztetése szükséges, átadandó munka esetén az előre felvett munkalap törlésre kerül.
  • Az átadás/átvétel a korábbi híreinkben már jelzett ablakos átadás/átvétel mellett lehetséges, az iroda zárt légterébe beengedni Önöket nem tudjuk.
  • Kérjük továbbá Önöket, hogy még egyeztetett időpont esetén is - a váratlan helyzetekre felkészülve - indulás előtt telefonon tájékozódjanak!

Fenti intézkedéseket az Önök és kollégáink egészégének megőrzése, a munka zavartalansága érdekében kellett meghoznunk, melyekért ezúton is köszönjük megértésüket!

Kívánunk Önöknek, hozzátartozóinak, munkatársainak jó egészséget!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2020.03.28. | Bővebben |

Tájékoztatás a koronavírus fertőzések miatt bekövetkező változásokról

Tisztelt Ügyfeleink!

2019. decemberében a kínai Vuhan városából indult koronavírus terjedése elérte Európát. Március 4-én hazánkban is megjelentek az első fertőzöttek, melyek száma folyamatosan emelkedik. A környező európai országok tapasztalataiból kiindulva Magyarországon is a fertőzöttek számának emelkedésével kell számolnunk. Bár arra törekszünk, hogy ez a mindennapi ügymenetet a lehető legkevésbé érintse, a korábbi munkamenetek megváltozásával kell számolnunk, számos elkerülhetetlen korlátozást kell majd meghoznunk a jövőben, többek között lehet olyanokat is, melyeket még csak nem is sejtünk.

Március 12-étől az Önök és a munkatársaink egészségének megőrzése érdekénben Ügyfeleinket az Ormay udvari iroda zárt légterén belül már nem tudjuk fogadni. A javításra vagy adatmentésre hozott eszközök leadását, az elkészült munkák átvételét ablakon keresztül tudjuk biztosítani. Mindez - mivel erre az ügyféltér kialakításakor nem voltunk, nem lehettünk felkészülve, - számos kényelmetlenséggel jár, melyekért megértésüket kérjük. 

Kérjük továbbá, hogy indulás előtt mindenléppen tájékozódjanak az aktuális helyzetről, vagy itt a weboldalunkon, vagy ha lehetőségük van rá, inkább telefonon. Honlapunkon igyekszünk megjeleníteni a legfontosabb információkat, mely cégünk működése és az Önök kiszolgálása szempontjából fontos.

A fent említett okok miatt már most számolni kell azzal, hogy a leadott munkák javítási határideje, minden erőfeszítésünk ellenére megnőhet.

Tisztelettel:

APOSTOL Informatika Kft.

| 2020.03.15. | Bővebben |

10. generációs Intel Core processzorok

Magas fokú integráltság; átfogó AI PC-khez

A közelmúltban az Intel a 10 nm-es gyártástechnológiával készült 10. generációs Intel Core processzorcsalád első termékeit dobta piacra, és azt helyezte az előtérbe, hogy nagy teljesítményű mesterséges intelligenciát (MI) biztosítson a PC-k számára, ami jelentős előrelépést jelent a grafikus teljesítmény és a kategóriájában legjobb csatlakoztathatóság terén. A most bemutatott új processzorok ugyanezeket a piacvezető platformcsatlakoztatási lehetőségeket használják, ugyanakkor kibővítik a modern termelékenységi munkaterhelésekhez igazodóan méretezhető teljesítményt és frekvenciákat biztosító processzorok családját. A végeredmény egy olyan teljes körű processzorcsalád, amely tagjai kiegészíti egymást, és választási lehetőséget biztosítanak a felhasználóknak aszerint, hogy milyen felhasználási módok a legfontosabbak számukra, újragondolva a modern laptophasználat lehetőségeit.

| 2019.11.04. | Bővebben |

9. generációs Intel Core™ processzorok - 1. rész - Bevezető

Ismerje meg az első 9. generációs IntelCore™ processzorok funkcióit és műszaki adatait!

Köszöntsük az első 9. generációs Intel Core™ processzorokat! Ezek a leggyorsabb Intel Core™ asztali processzorok akár nyolc maggal, 16 szállal és 40 platform-PCIe-sávval – ráadásul mindegyikük szorzózármentes!

| 2019.04.18. | Bővebben |

Az Office 2019 újdonságai

Alig egy hónappal ezelőtt megjelent a Microsoft legújabb irodai szoftver csomagjának a legújabb, örökös licence formájában megvásárolható verziója, a Microsoft Office 2019. Az előfizetéses verzióban korábban folyamatosan megjelenő és elérhető újdonságokat most a szoftvercég beépítette az októberben megjelenő változatba. 

Az alábbiakban kiemelünk néhány újdonságot, mely a most kiadott verzióban jelent meg. A cikkben szereplő linkekre kattintva a Microsoft oldalán további információkat talál az újdonságokról. 

| 2018.11.20. | Bővebben |

Megjelent a Microsoft Office 2019

Megérkezett a Microsoft irodai szoftvercsomagjának legújabb változata. Az Office 2019-et az elődökhöz hasonlóan csak egyszer kell megvásárolni - szemben az Office 365-tel, mely előfizetéses havi/éves díjért cserébe lehet igénybe venni.

A Word-ből, Excel-ből PowerPoint-ból, OneNote-ból és Outlookból álló Home and Business csomag új verziója elsősorban az érintésérzékeny képernyők és tollak kezelése területén hoz újdonságokat, de az Excel-ben új képletek és grafikonok, míg a PowerPoint-ban új animációk és áttűnések használatára is lehetőség lesz. A Professional verzió a fentiekhez képest a Publiser és az Acces szoftvereket is tartalmazza, míg a Home and Student verzióban az Outlook a Publiser és az Acces komponensek nem állnak rendelkezésre.

Rendszerkövetelménye közül a legfontosabb, melyet mindenképpen ki kell emelni: az Office legújabb verziója kizárólag Windows 10 operációs rendszeren futtatható, a legújabb frissítéseket pedig csak akkor kapja meg, amennyiben a Windows 10 épp aktuálisan támogatott verziói közül fut valamelyik a számítógépünkön.

| 2018.10.01. | Bővebben |

Az év beszállítója!

Abban a megtisztelésben részesültünk az egyik kedves Partnerünk jóvoltából, hogy első helyezettként díjaztak minket a beszállítóik közül.

Ezúton is szeretnénk megköszönni az AGC Glass Hungary Kft-nek a bizalmat és az együttműködést! A jövőben is törekedni fogunk e bizalom megszolgálására. Garantálhatjuk, hogy továbbra is maximálisan és legjobb tudásunk szerint szolgáljuk ki mind az AGC Glass Hungary Kft.-t, mind a meglévő és leendő Partnereinket. Köszönjük, hogy minket választottak!

Köszönettel,
APOSTOL Informatika Kft. dolgozói nevében:
Huszár Éva Viktória és Eszenyi Tibor
 

| 2015.10.27. | Bővebben |

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket

Az emberi szív szeretetből áll össze,
Adj ma egy darabot másoknak belőle.
Ne félj, hogy elfogy, hisz neked is adnak,
Ezért van értelme e gyönyörű napnak.
Adj belőle bátran, így lesz szép az álom,
Legyen Nektek csodaszép e mesés karácsony.

 

     Ezzel a verssel kívánunk békés, boldog karácsonyi ünnepeket minden kedves Ügyfelünknek, Partnerünknek és Látogatónknak!

APOSTOL Informatika Kft. munkatársai

| 2013.12.18. | Bővebben |

Ünnepi nyitva tartás

Tisztelt Ügyfeleink!

Az évvégi ünnepek alatt irodánk az alábbiak szerint tart nyitva:

December 21. szombat 9:30-18 óráig
December 22. vasárnap ZÁRVA
December 23. hétfő 9:30-18 óráig
December 24-29. kedd - vasárna ZÁRVA
December 30. hétfő  9:30-18 óráig
December 31. kedd  ÜGYELET
Január 1. szerda ZÁRVA
Január 2-3. csütörtök - péntek 9:30-17:30-ig

 

Sürgős esetben hotline vonalaink hívhatóak (adatmentés, notebook szerviz), de szervizünk csak nyitvatartási időben üzemel!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2013.12.09. | Bővebben |

Intel szerver 5 év helyszíni garanciával!

Igen, nálunk már ez is lehetséges!

      Intel szerver 5 év garancia2011. második negyedévétől Intel szerver alkatrészekre, Intel szerver rendszerekre lehetőség nyílik +2év kiegészítő garancia vásárlására. A nálunk vásárolt Intel szerverek esetében szerver rendszerekre + RAID vezérlőre  (amennyiben a konfiguráció tartalmaz) megvásárolt garanciát kiterjesztjük a szerver valamennyi komponensére úgy, hogy az alap három év helyszíni garanciát

5 év helyszíni garanciára

változtatjuk*.

A kiegészítő garanciák már megtalálhatóak árjegyzékünkben is!

| 2011.05.23. | Bővebben |