Kiemelt ajánlatok, hírek, akciók

Nyitva tartás változás - korlátozások

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány továbbterjedésének megakadályozása, lassítása mindannyiunk feladata. Magyarországon 2020. március 27-től kijárási korlátozás lépett életbe, melyből a teljesség igénye nélkül kiragadnánk két pontot:

  • Mindenki köteles más emberekkel a szociális érintkezést – a közös háztartásban élők kivételével – a lehető legkisebb mértékűre korlátozni, és a másik embertől lehetőség szerint legalább 1,5 méter távolságot tartani. 
  • A lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyására az e rendeletben meghatározott alapos indokkal kerülhet sor.

Mivel cégünk olyan szolgáltatásokat nyújt, mely egyes esetekben a mindennapi élet (pl. távmunka) elengedhetetlen feltétele lehet, szervizünk illetve adatmentés tevékenységünk a továbbiakban is folyamatos. 

A fentiek szellemiségét is figyelembevéve, valamint a vírus terjedését a magunk módján megakadályozandó a már korábban bevezetett intézkedések mellett 2020. március 29-től az alábbi változásokat vezetjük be:

  • Kollégáink a lehetőségekhez mérten munkájukat otthon végzik, irodánk ügyeleti jelleggel tart nyitva, ahol kizárólag egyetlen kollégánk tartózkodik. Az előzetes, bejelentkezés nélküli nyitva tartás megszűnik! Ügyfeleinket csak előzetes, telefonos egyeztetés alapján van módunk fogadni (munka leadása/elkészült munka átvétele), a korábban kihírdetett kormányrendelet értelmében munkanapokon 9:30 és 15 óra között.
  • Előzetes bejelentkezés során csak adott napra tudunk átvételi/leadási lehetőséget biztosítani, következő napi időpontra nem. 
  • A telefonos egyeztetés során az alábbiakra kerül sor:
    • Amennyiben elkészült munkát vesz át:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni az elkészült munkáért (15 perces időintervallum megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • amennyiben van fizetendő díj, elkérjük Öntől a számlázási nevet címet, pontosan megadjuk a fizetendő összeget,
      • a kontaktus rövidítése érdekében kérjük a fizetendő összeget, amennyiben lehetősége van rá, kérjük előre pontosan készítse ki (bankkártyás fizetésre jelenleg sajnos nincs lehetőség),
      • a számlát még az Ön megérkezése előtt elkészítjük,
      • ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségekhez képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezésekor a fizetendő összeg átadása után (amennyiben van) Ön megkapja az átadandó munkát, a helyszínen kérdést már nem tehet fel, az átadott munkát nem ellenőrizheti, azt nem tudjuk Önnek személyesen megmutatni (mindezekért megértésüket kérjük),
      • az átadott munkára természetesen a garanciát a már megszokott módon vállaljuk, amennyiben egyéb kérdése merülne fel azt távozása után telefonon természetesen felteheti.
    • Amennyiben új munka (notebook szerviz/adatmentés stb.) leadást kezdeményezi:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni átadni a munkát (15 perces időablak megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • a telefonos beszélgetés során felveszi a munkalapot, mely során meg kell adnia nevét (mint átadó), amennyiben a számla az Ön nevére szól a címét, ha cégre kéri a számlát a cég nevét, címét, adószámát, az Ön telefonszámát valamint e-mail címét, továbbá a leadandó készülék/eszköz típusát, sorozatszámát, átadandó egyéb kellékeket (pl. tápegység, eredeti doboz, notebook táska stb.), valamint a hibajelenséget,
      • esettől függően kollégánk egyéb kérdést tehet fel, 
      • Ön ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségek képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezése előtt a munkalap kinyomtatásra kerül,
      • megérkezésekor a munka és a munkalap átadása a lehető legrövidebb időt kell, hogy igénybe vegye, kérdéseket ekkor nem tehet fel, de távozása után telefonon erre továbbra is van lehetősége.
  • Amennyiben az egyeztetett időpontra nem tudna megérkezni, elkészült munka esetén és átadandó munka esetén új időpont egyeztetése szükséges, átadandó munka esetén az előre felvett munkalap törlésre kerül.
  • Az átadás/átvétel a korábbi híreinkben már jelzett ablakos átadás/átvétel mellett lehetséges, az iroda zárt légterébe beengedni Önöket nem tudjuk.
  • Kérjük továbbá Önöket, hogy még egyeztetett időpont esetén is - a váratlan helyzetekre felkészülve - indulás előtt telefonon tájékozódjanak!

Fenti intézkedéseket az Önök és kollégáink egészégének megőrzése, a munka zavartalansága érdekében kellett meghoznunk, melyekért ezúton is köszönjük megértésüket!

Kívánunk Önöknek, hozzátartozóinak, munkatársainak jó egészséget!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2020.03.28. | Vissza |